Υπέρογκη χρέωση από contact center τράπεζας

Αρχική Συζητήσεις Φόρουμ Μελών Στήλη «επιστολές»/mailbag Υπέρογκη χρέωση από contact center τράπεζας

Τοποθέτηση ετικέτας: ,

  • Αυτό το θέμα έχει 0 απαντήσεις, 1 φωνή και ενημερώθηκε τελευταία φορά 4 έτη πριν από τον χρήστη Stereo Boson.
Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #76232
    Stereo Boson
    Συμμετέχων

    Τις προηγούμενες εβδομάδες, και σε καιρό γενικής καραντίνας, χρειάστηκε να δηλωθεί απώλεια τραπεζικής κάρτας αναλήψεων και αλλαγής διεύθυνσης για να σταλεί η καινούρια.
    Η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο της Τράπεζας ήταν μεγαλύτερη της ώρας για δύο συνεχόμενες κλήσεις. Τελικά απαντήθηκε η δεύτερη την επόμενη ημέρα.
    Στο site της η τράπεζα γράφει ότι η κλήση στον εξαψήφιο αριθμό της χρεώνεται “ως κλήση προς σταθερό ή σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου”, την οποία και γνωρίζω για κλήσεις προς σταθερό
    Πλην, όμως, με την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού, βρήκα δύο χρεώσεις για τις 2 αυτές κλήσεις συνολικού ποσού 36 ευρώ(!!!) + φυσικά ΦΠΑ 24% και λοιπά τέλη!!!

    Ας μας πούνε οι φωστήρες, πως σκατά σε καιρό εγκλεισμού και απογευματινές ώρες θα κάναμε δήλωση απώλειας. Και μάλιστα με τα contact center να έχουν πάρει φωτιά και να απαντάνε μετά από μέρες…
    Κλέφτης να τά’παιρνε, λιγότερα θα έπαιρνε…

    Στην διάθεσή σας για περισσότερα στοιχεία.
    Παρακαλώ σε περίπτωση δημοσίευσης να μην δημοσιευτούν τα στοιχεία μου.

Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.